ישראלבודי חברת סינטרקס Syntrax רמאויות ושקרים

חרם צרכנים על חברת סינטרקס/Syntrax
13 ביוני 2015 ·
תהיתם מדוע חברת סינטרקס לא נמכרת דרך אתר מכירות תוספי תזונה הגדול בעולם BodyBuilding.com? בשנת 2007 החברה החלה לתבוע באופן פרטני משתמשים שכתבו ביקורות רעות על המוצרים שלה באתר העולמי BB.COM:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=3825681

מסתבר שגיל גרנות מרשת ישראלבודי מושחתת מהיסוד

כתוצאה מכך החליטו מנהלי האתר BodyBuilding.com להשעות לאלתר כל פעילות עם חברת סינטרקס מאחר ולא יתכן שלחברה יהיו רק ביקורות טובות על מוצרים כאלו ואחרים של אותו החברה,. כתוצאה מכך, BB.COM חששו שהאמינות של האתר והפורום יהרסו באופן טוטאלי ולכן העדיפו להפסיק כל התקשרות עם החברה, למרות שזה גרם להם לאיבוד כספים עם חוזים מול החברה והרשימה עוד אורכה. כתוצאה מכך חברת סינטרקס תבעה את אתר BB.COM על כך שאינה חושפת את פרטי המשתמשים וכמובן שחברת BB.COM ניצחה בתביעה מאחר והייתה טיפשית.....

שלא תטעו, הביקורות לא הכילו שום לשון הרע אלא סה”כ עניין של “טעים לי ולא טעים לי” - זה הכל. לא פורסמו שום נתונים שיקריים ובכל זאת החברה תבעה את אותם המשתמשים בפורום.

על אף העבר המאוד בעייתי של החברה, מה תגידו על הפרה של פטנטים במרכיבים שחברת סיינטרקס הכניסה למוצרים שלה? בשנת 2006 ושנת 2011 חברת סיינטרקס נתבעה על הפרה של פטנטים רבים ושילמה על כך ביוקר.
2006: http://www.scribd.com/doc/119941687/1071603986

2011: https://dockets.justia.com/…/ar…/azdce/2:2011cv01965/647058/

מה דעתכם על הברחת ביצים באופן פיראטי לארה”ב? מי יודע מה יש שם מאחר והן לא נבדקו לזיהומים ומחלות. מה דעתכם על סלמונלה באבקות החלבון שלכם? בתשלובת החלבונים מטריקס 5 של חברת סינטרקס יש את הרכיבים הבאים:

non-dairy protein blend (hydrolyzed wheat gluten, egg albumin)

כמו שאתם רואים יש שם חלבון ביצה (וגם חלבון מחיטה שהוא הנחות ביותר בשוק). בשנת 2008 חברת הבת/חברה שממנה סינטרקס רוכשת את המרכיבים לתוספי התזונה שלה ניסתה לייבא 4000 ק”ג (!!) של חלבון (הלבן של הביצה) לארה”ב וקיבלה תביעה מהמדינה עצמה על ניסיון לייבוא פיראטי ללא אישורים:
http://law.justia.com/…/appellate-courts/ca8/07-3671/073671…

אז פעם הבאה שאתם רוכשים את המוצר, תחשבו שוב מה אתם מכניסים לגופכם. אין שום סיבה לרכוש מוצרים של חברה שהפרה כל כך הרבה חוקים, תקנים וניסתה לתבוע באופן פרטני משתמשים באינטרנט רק כי הם הגיבו באופן שלילי על האבקה מבחינת טעם, מרקם וכדומה. זאת גם אחת הסיבות שלא תראו כמעט ביקורות רעות על חברת סינטרקס, לא בישראל ולא בחו"ל - הכל מתחיל ונגמר באיומים. בישראל זה פשוט נגמר בכך שרכשו את הקודקודים בכל מיני אתרים מרכזיים ברשת, יחד עם כמה קבוצות פייסבוק וכך מתנהלים להם מהלכים שיווקים מגעילים להחריד.

אף אחד לא ישתיק אותנו!!!

16 בספט׳ 2017 - לסיכום ללא קשר לכתבה, גיל גרנות הוא לא תזונאי ולא יועץ בתזונה! ולכן רצוי לבדוק ... אני מבינה שגיל גרנות תזונאי או לא תזונאי, רמאי, נוכל או מתחזה למה שהוא לא.
21 ביולי 2018 - 31 באוג׳ 2017 - ההנדסאית רחל ארנון מציגה את עצמה באדריכלית ולא מבינה מה הבעיה בזה, גיל גרנות מרצה על תזונה ללא השכלה פורמלית, והגיע הזמן שאשכול, ...
24 ביולי 2008 - 2 פוסטים - ‏2 מחברים
חחחחח גיל גרנות יקבל חזק בראש זכרו מה שאני אומר לכם האפס הזה וכל ... מזל שלא הלכתי לפגישות ייעוץ אצל גיל הרמאי, הנוכל והאפס המאופס שסוחט אנשים יומם ...

גיל גרנות, יועץ כושר ותזונה והבעלים של חברת ישראל בודי, מסביר שבשלב הראשון חשוב להציב יעדים ריאליים ולא מוגזמים. "ירידה נכונה במשקל, יותר נכון במסת השומן ולא במסת השריר יכולה לעמוד על קצב של 400-700 גרם בשבוע", הוא אומר. "אם תרדו מעבר לכך סביר להניח שתאבדו מסת שריר ונוזלים ובסופו של דבר תפגעו בחילוף החומרים שלכם". לכן, בחרו לכם מטרה וראו מדי שבוע האם באמת יש התקדמות. אפשר גם להשקיע אפילו מעבר לבדיקה במשקל ולהיוועץ באיש מקצוע כדי לבצע בדיקות נוספות שיכולות להעיד על התקדמות (או להיפך).



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל זלצמן מזייף תוספי תזונה לספורטאים

צ'מפיון נוטרישן חלבון מזויף בישראל

גיל גרנות נוכל רמאי