גיל גרנות נוכל רמאי

28 באוק׳ 2017 - כך נכתב על על גיל גרנות ה"תזונאי" מהפורומים השונים. ... אז חשבתי להרשם לגיל גרנות הזה שיכין לי תוכנית אימונים ותזונה ברור שאני יכול .... רן רובו (17.08.10)

שירן (17.08.10)
לחבר שלי מכר שהיה בן 18 והוא נהיה סוס אני רוצה שישראלבודי יארגנו לי גם סטרואידים, כמה עולה יש למישהו מושג?

גיל גרנות נוכל רמאי
 גיל גרנות לא אמין לצערי
המתבאס (17.08.10)
שהיינו בני 18 שלח אותנו "לסוכן שלו " של הסטרואידים ומכרו לנו אותם ולמזלנו לא נפגענו. הוא גם ללא תואר תזונאי ואסור לו לבנות תפריטים מה שהוא עושה וזה לא חוקי.

ישראלבודי לא גוף אמין
לרגע שפשפתי את העניים, אך כשראיתי מיהו מחבר הכתבה נרגעתי..
אין אמת בפרסום (17.08.10)
הייתי בטוח שאת בליל השטויות הללו כתב תזונאי קליני, וזה שינה לי את כל מה שאני יודע מלימוד של שנים, למשל: הגוף לא צריך 1.8 גרם חלבון על כל קילוגרם אצל 90 אחוז מהמתאמנים יספיקו 1.2-1.4  וגם זה תלוי ברמה של המתאמן, ובאימונים שלו,( בנאדם שבכלל לא מתאמן צריך 0.8), מי שלוקח סטרואידים והורמונים  צריך כזאת כמות אדירה של חלבון.(1.8-2.2)כפי שמצויין בכתבה..

כשבסוף הכתבה ראיתי שכותב הכתבה הוא גיל גרנות, בעל רשת החנויות לתוספי תזונה לספורטאים ישראלבודי.. נרגעתי..


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל זלצמן מזייף תוספי תזונה לספורטאים

צ'מפיון נוטרישן חלבון מזויף בישראל