מדוע חלבון סינטרקס הוא פשוט זבל? פשוט מאוד, תסתכלו במרכיבים שלו

מדוע חלבון סינטרקס הוא פשוט זבל? פשוט מאוד, תסתכלו במרכיבים שלו:
1. חלבון חיטה (גלוטן) הוא נקרא "חלבון חסר" - חלבון שלא מכיל את כל חומצות האמינו במינון מספק. חשבתם שהחלבון יעזור לכם לבנות או לשמר את מסת השריר שלכם באופן היעיל ביותר? אז חשבתם....

2. המוצר מכיל שמן חמניות - אין יותר גרוע משמן חמניות, אבל מילא - למה לשים אותו באבקת חלבון? אין לכם מה לעשות בחיים? שמן חמניות ידוע בתור השמן שמתחמצן הכי מהר משאר השמנים (שמן קוקוס לדוגמה מתחמצן בטמפרטורות מאוד גבוהות). אחלה סיפתח לטרשת עורקים, מחלות לב וכלי דם באופן כללי.

3. במוצר יש מרכיב הנקרא soy lecithin. חוץ מזה שזה סויה (שזה לא יעיל לרובכם במילא בכמויות גבוהו), זה חומר מתחלב שבמילים אחרות נועד כדי למנוע הקצפה. אתם מבינים? חומרי הגלם שם כל כך נחותים שצריך להוסיף זבל מהצד כדי שהמוצר לא יקציף. עצוב, אין מה לומר אחרת.

4. במוצר יש את הדבר הכי גרוע שיכול להיות בכל תוסף תזונה שמנסה להימכר לספורטאים או אנשים שדוגלים בבריאות: סירופ תירס עשיר בפרוקטוז. אתם מבינים מה שמים לכם באבקת חלבון הזו? פאקינג סירופ תירס. לשם השוואה, את אותו הזבל שמים לכם בקוראסונים, סופגניות, עוגות ומאפים רבים אחרים כולל. כן, זה יעני האבקת חלבון, תשלובת חלבונים העלק, ב-400 ש"ח שאתם משלמים עליה.

אז שלא יעבדו עליכם!
עמוד המוצר: http://www.vitacost.com/syntrax-matrix-5-0-cookies-cream

3 במאי 2018 - אני מציע לכל מי שרוצה לפנות לישראלבודי ולעומד בראש כלומר לבעלים - גיל גרנות "התזונאי", פשוט לא להתלהב ..... מבינים למה ישראלבודי רמאים? אל תקנו אצלם ...

21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה
גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל-בודי גיל גרנות. https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1840084&page=2 חחחחח גיל גרנות יקבל חזק ...
16 בספט׳ 2017 - מבינים למה ישראלבודי רמאים? אל תקנו אצלם יותר בחיים שלכם חח בנוסף לכך לגיל אין תעודה כזאת שלכל תזונאי חייב להיות ועכשיו ישללו אותו וזה יהיה כל כך מצחיק ...
ישראלבודי האלה רמאים!! היה לאופטימום רח מסריח וזרקתי אותה לפח,עכשיו ישראלבודי מכרו לו אבקה של אלטימט נוטרישן והבנתי שהיא רמאות אחת גדולה מה גם שהיו בה נמלים!

64. הבן שלי לא הלך לבית ספר חודש אחרי שימוש בחלבון אופטימום
תמר (19.06.10)
התאריך היה מחוק,עצוב מאד שככה עושים יבואנים בארץ,ממליצה לא לקנות חלבון אופטימום.
 
תגובה חדשה
65. קניתי בישראלבודי אופטימום והילד הקיא את הנשמה!!
ליאורה (19.06.10)
ישראלבודי האלה רמאים!! היה לאופטימום רח מסריח וזרקתי אותה לפח,עכשיו ישראלבודי מכרו לו אבקה של אלטימט נוטרישן והבנתי שהיא רמאות אחת גדולה מה גם שהיו בה נמלים!
 
תגובה חדשה
66. הקאתי מחלבון ספורט פארמה!!מישהו מכיר?
אמנון (19.06.10)
קופסא כחולה שקופה,היו לי הקאות במשך חשבוע והובהלתי לבית חולים,השם שלה זה SPORT PHARMA הבנתי שהיא מיוצרת מחומרים מסוכנים,מפחיד אל תיגעו בה!
 
 
תגובה חדשה
67. חלבון צ'מפיון גרם לי לכאבי בטן גם!! איזה חלבון חרא!
רון (19.06.10)

 
תגובה חדשה
68. כולם אוכלים את הלב ש ISS הכי נמכרת היום בארץ!!
קובי (19.06.10)
תראו כמה אנשים ספקים אחרים באים ללכלך על המוצר הזה מתוך כאב לב :) חיפוש פשוט בגוגל-בדיקת מעבדה ISS WHEY MATRIX בדיקת מעבדה ISO SENSATION בדיקת מעבדה PROSTAR WHEY ועוד בדיקות מעבדה שעשויראו לכם מי החלבון המוביל בארץ-רק ISS :)
תגובה חדשה
69. אושפזתי עקב שימוש בחלבון SYNTRAX
אדם (19.06.10)
ראיתי גם שהשק שמכרו לי היה פתוח נראה לי מישהו החזיר אותו לחנות ושמו לי שם אבקה מוזרה גם חברים שלי חטפו כאי בטן מהחלבונים של חברת SYNTRAX
 

 
תגובה חדשה
70. ISO SENSATION??אתה בטוח?למה לי עשתה רק צרות
תומר (19.06.10)
הבאתי דלי אחד של איזו סנסיישן של אולטימט נוטרישן מבי טבע והוא עשה לי רק צרות,כאבי בטן עזים,שלשולים והקאות,לא הייתי ממליץ לקנות מהחנות הזאת ובטח לא אתה המוצרים של אולטימט,עדיף כבר לקנות תוצרת הארץ.

 
תגובה חדשה
72. דור בעל אלף השמות-לא יעזור לך-ISS מספר 1
אשר (19.06.10)
כולם רואים שאתה שקוף ומתחרה של המותג,שיהיה לך בהצלחה ורק בריאות,יש לך מליון שמות שאתה ממציא פה על מנת ללכלך אז שיהיה לך לבריאות בכל שם שתבחר :)

 
תגובה חדשה
73. חח מצחיק-ISS הכי נמכר היום בארץ ולא סתם
אשר (19.06.10)
 
 
תגובה חדשה
74. נעט בואי נדבר תכלס-את גבר בכלל ומתחרה של המותג-אתה שקוף!
אשר (19.06.10)
 

תגובה חדשה
84. חחח איזה הזויים פה כולם,אבל דוגרי ISS הכי טוב באמת
OREN (19.06.10)
 

תגובה חדשה
85. ישראלבודי האלה מכרו לי חלבון אופטימום מקולקל
יונתן (19.06.10)
 
תגובה חדשה
87. חח חבורה של מטומטמים כל היבואנים בארץ
חסוי חחח (19.06.10)
באתי עשיתי קצת חארטות פה בתגובות ותראו איך הם מלכלכים אחד על השני (-:


איזה דבילים לא להאמין חיחיחיחיחיחיחיחיחיח אני זורק גפרור לאש ותראו איך הם מלכלכים סתם אחד על השני
מדינה גמורה יש לנו חח

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גל זלצמן מזייף תוספי תזונה לספורטאים

צ'מפיון נוטרישן חלבון מזויף בישראל

גיל גרנות נוכל רמאי